Posturile TV Canal 2 și Canal 3 cedate de către Plahotniuc

Liderului Partidului Democrat, Vlad Plahotniuc, a trecut posturile TV Canal 2 și Canal 3 în posesia consilierului său, Oleg Cristal. Această decizie a fost luată la ședința CCA. Propunerea de cesiune a fost făcută de către  fostul președinte al CCA, Dinu Ciocan. Ca rezultat, Plahotniuc va deține  oficial doar Publika TV și Prime TV, plus la acestea se mai adaugă și două posturi de radio.

Oleg Cristal, directorul și managerul TELESTAR MEDIA, companie în a cărei posesie, a intrat oficial, cele două posturi TV,  a fost director al departamentului știri al Publika TV, ulterior devenind redactor șef al GMG, acolo unde a lucrat până la sfârșitul acestui an. În acest moment este și consilierul lui Vlad Plahotniuc.

Un lucru important de menționat este că  TELESTAR MEDIA a fost fondată cu doar două săptămâni în urmă, iar adresa sa juridică este Ghioceilor 1, acolo unde au adresa juridică și alte media ale lui Plahotniuc.

Cel mai probabil, această mutare vine pe fundalul unei modificări în Codul Audiovizualului, ce nu permite unei singure persoane să fie acționar majoritar în mai mult de patru canale media (două posturi TV și două posturi radio).

Comentează