Diverse

Obiceiuri simple pentru o viaţă lungă şi sănătoasă

În timp ce oamenii de ştiinţă încă sunt în căutarea secretelor vieţii îndelungate, există câteva obiceiuri care cresc şansele ca oamenii să trăiască mai mult, mai sănătoşi şi mai fericiţi. Tot ce trebuie să facem este să ţinem cont de ele şi să le includem în stilul nostru de viaţă.
Iată ce ar trebui să faci ca să ai viaţă lungă:

Să nu fumezi

Fumatul are un puternic efect negativ asupra sănătăţii generale. El este asociat cu afecţiuni, precum cancer pulmonar, boli cardiovasculare, boli pulonare şi accident vascular cerebral, care ucid mai mulţi oameni în fiecare an. În urma mai multor studii s-a constat că, în organismul unui om care fumează zilnic, în fiecare an, sunt produse 150 de mutaţii suplimentare în fiecare celulă pulmonară. Cu cât sunt mai multe mutaţii, cu atât creşte riscul ca acele celule să devină canceroase. Aşadar, pentru a preveni bolile, renunţă la fumat.

Să te ridici de pe scaun la fiecare 30 de minute

Conform unui articol publicat în Women’s Health: „Inactivitatea poate avea efecte negative asupra creierului, somnului şi organelor”. Stând pe scaun ne punem sănătatea în pericol, crescând riscul de a suferi de obezitate, cancer şi boli cardiovasculare. Dacă şi tu eşti una dintre persoanele care petrec mult timp la birou, ridică-te de pe scaun la fiecare 20-30 de minute şi plimbă-te 5 minute. Acest exerciţiu îţi va dezamorţi muşchii.

Sursa: Adevarul

Click to comment

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

To Top